reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Helena Sedlárová

Helena Sedlárová

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

.. keď som ticho, vtedy som najhlučnejšia.. .. teším sa, keď mi niekto rozumie, no zároveň ma to zvykne aj vystrašiť.. .. v nemom úžase ma dokáže zanechať vážna hudba a rovnako aj latina. .. fascinuje ma pôvod a pojem "myšlienky". Pokračovanie článkov na webe Denník-a N:http://dennikn.sk/autor/helena/ Zoznam autorových rubrík:  ako to vidím ja..Esterako si to pamätám jamoje privátne radostiSúkromnépod vplyvom nadhľaduNezaradené

reklama

Ester

S rozpustenými vlasmi na stole..

Helena Sedlárová

S rozpustenými vlasmi na stole..

.. z práce som prišla domov po pol desiatej večer, notoricky som sa prezliekla a najedla. Kuchyňou sa niesla skladba od Prince - Purple rain. Tak to celé začalo..

  • 1. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 359x
  • 30
reklama
SkryťZatvoriť reklamu