reklama

Môžem sa pozerať ako sneží?

Môžem sa pozerať ako sneží, mamička?. To som sa v rannom veku pýtala svojej maminy, v čase, keď už som mala dávno spať. A keď sa úpenlivo pridal brat so sestrou, dokázali sme sa to spýtať aj trojhlasne!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)


Za oknom tri čiernovlasé hlavy a tri páry veľkých, tmavých očí.
Malé nosy natlačené na okne.
Zoradení v postupke, najprv sestra, potom ja a nakoniec, mladší brat.
.. v pyžamách a často bosí, i keď sa to nesmelo.

Ten padajúci sneh nás skutočne fascinoval - len tak si poletoval, ako vietor fúkol, tam sa zvrtol a v svetle pouličnej lampy tancoval.
Nás troch to veľmi uspokojovalo.
A postupne aj uspávalo ..
Tak málo nám stačilo, aby sme boli šťastní. Snažila som sa pozorovať tanec vždy len jednej vločky, od nebies, až po zem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Včera večer, stála som za tým istým oknom - v župane. To isté okno, tá istá pouličná lampa.
No bez snehu, bez vločiek, bez nadšenia v očiach.
Miesto toho som sa dívala na igelitky zavesené na kríkoch a konároch. Tiež si len tak poletovali, ako vietor zadul, tam sa zvrtli a snažili sa tancovať. Videla som Billu, aj Tesco, bolo ich tam veľa.

Včera tam, pri tom okne, som zatúžila po rovnakej otázke.
"Mamička, môžem sa pozerať ako sneží?". A ja by som odpovedala, "pravdaže" a očami pohladila svoje dieťa. Verím, že raz mi bude dopriaté mať vlastné deti a ja s nimi budem pozorovať ten "krehký, zimný tanec snehových vločiek".

Helena Sedlárová

Helena Sedlárová

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

.. keď som ticho, vtedy som najhlučnejšia.. .. teším sa, keď mi niekto rozumie, no zároveň ma to zvykne aj vystrašiť.. .. v nemom úžase ma dokáže zanechať vážna hudba a rovnako aj latina. .. fascinuje ma pôvod a pojem "myšlienky". Pokračovanie článkov na webe Denník-a N:http://dennikn.sk/autor/helena/ Zoznam autorových rubrík:  ako to vidím ja..Esterako si to pamätám jamoje privátne radostiSúkromnépod vplyvom nadhľaduNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu