reklama

Egypt - jeho bieda, lesk a ľudia

Egypt, ako klasická dovolenková destinácia, mi mal predstaviť pár hotelových kapacít v reálnom svetle. Päťdňovou cestou, ktorá mala názov infocesta, som získala nielen pracovné skúsenosti, ale rovnako som bola vnorená do "smr

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Do Egypta som prišla koncom septembra, v období ramadánu, kedy domorodí Egypťania islamského vyznania počas denných hodín nejedia, nepijú, nefajčia a nesexujú! Inak, heslo ako z predvolebnej kampane!
Západom slnka vyznávači koránu vychádzajú do ulíc a hodujú (prípadne sa zatvoria do svojich domovov, kde praktizujú to, po čom celý deň v 45 stupňovej horúčave snívali).

  • v tôni chládku

Obrázok blogu
Obrázok blogu
  • nepracujúci, večne vysedávajúci (hocikde..)

Obrázok blogu

.. aj na ceste ..

Obrázok blogu
  • ak nesedia, tak sa opierajú

Obrázok blogu
Obrázok blogu
  • našli sa aj pracanti

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
  • z práce sa dá odísť peši ..

Obrázok blogu

.. autobusom ..

Obrázok blogu

.. autom .. ..

Obrázok blogu

 a potom ešte niečim iným ..

Obrázok blogu
  • pri fotografovaní domorodcov som zažila rôzne reakcie. Niekto rád zapózoval ..

 

Obrázok blogu

.. niekto mal pocit, že jej deti a manžel sú fotogenickejšie, než ona sama ..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

.. tento chlapík mi rád zamával (a to šiel autobus dosť rýchlo, čudujem sa, že ma vôbec zazrel) ..

Obrázok blogu

.. pán na bicykli sa dokonca poďakoval ..

Obrázok blogu

.. tamten na lavičke ma takmer za to preklial (radšej som pred ním utiekla) ..

Obrázok blogu

.. a niekto zas na mňa nechápavo civel!

Obrázok blogu
  • egyptský lesk a bieda sú vo vzájomnom súlade (veď protiklady sa priťahujú). Honosný hotel a susediace smetisko.

Obrázok blogu
  • no vedia odpad aj separovať

Obrázok blogu
  • Egypťania vraj donemoty, vytrvalo telefonujú. Ak však nemajú pri sebe mobil ..

Obrázok blogu

.. neváhajú využiť telefónnu búdku.

Obrázok blogu
  • chlapi cez cestu nikdy nebežia, je to pod ich úroveň!

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
  • okrem súše a tony piesku má Egypt aj tieto krásy

Obrázok blogu

krásnu mešitu

Obrázok blogu

arabské písmo, ktoré ma fascinuje!

Obrázok blogu
Obrázok blogu

a ešte jedna nádhera z fauny

Obrázok blogu
  • ochutnala som aj šíšu ;o)

Obrázok blogu

inak, vôbec mi to nešlo :o(

Obrázok blogu
  • odlet nach Hause

Obrázok blogu
Obrázok blogu

 tu by som vážne nechcela zablúdiť!

Obrázok blogu
  • nad Budapešťou, tesne pred pristátim.

Obrázok blogu

 Vsio! Určite sem prídem ešte raz, no už nepracovne. Nabudúce sa viac zamerám na charizmatické Arabky, ich svojrázne oblečenie a nenapodobiteľnú osudovosť v ich očiach..

Helena Sedlárová

Helena Sedlárová

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

.. keď som ticho, vtedy som najhlučnejšia.. .. teším sa, keď mi niekto rozumie, no zároveň ma to zvykne aj vystrašiť.. .. v nemom úžase ma dokáže zanechať vážna hudba a rovnako aj latina. .. fascinuje ma pôvod a pojem "myšlienky". Pokračovanie článkov na webe Denník-a N:http://dennikn.sk/autor/helena/ Zoznam autorových rubrík:  ako to vidím ja..Esterako si to pamätám jamoje privátne radostiSúkromnépod vplyvom nadhľaduNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu